FRPG - Fórumos szerepjátékok

Minden a fórumos szerepjátékokkal kapcsolatban! Mi is az az FRPG, hogyan kell játszani, és miért jó? Tippek, trükkök, tanácsok FRPG oldalak adminisztrátorainak, és játékosainak egyaránt. Tanácsok mesélőknek, és egyéb fórumos szerepjátékot vezénylő felhasználóknak. Jelenleg létező fórumos szerepjátékok, kritikák, és bemutatók. A mai FRPG-kről alkotott vélemény, és az igazság velük kapcsolatban.

A célom ezzel a bloggal nem más, mintsem kis kikapcsolódást nyújtsak magamnak, és más szerepjátékos, vagy nem szerepjáték olvasómnak. Nem célom senkit sem feldühíteni, lehúzni, és nem célom semmit sem előtérbe helyezni, reklámozni. Egyszerűen élvezetből írok, és azt szeretném, ha élvezettel olvasnátok. Ha kritika, ha nem. Tehát a célom csak egy blog, semmi több... :)

FRPG oldalak

Egy FRPG oldal gyűjtemény, pár mondatos kritikával fűszerezve. Erősen szubjektív bejegyzések, csupán az én véleményemet tükrözik!

Jelenleg nincs kritika!

Nem tetszést kifejezni hozzászólás formájában lehet. Csak kulturált keretek betartása mellett! Az oldalakon nem ások mélyre, pár perc nézelődés után írom, amit írok. Csupán egy újonnan odatévedő első benyomást tükrözik.

Utolsó kommentek

  • Neolius: Akkor ennyit erről, hogy statisztikát akarok csinálni. Megoldottam elméletben a Naruto, Bleach öss... (2012.04.20. 19:43) "Gyors" kritikák
  • Neolius: De meglátszik az érteni és megértetni fogalom különbsége. ^^ Szerintem a Tisztelt Admin arra gon... (2012.04.20. 19:38) Tanácsok FRPG készítőknek
  • Eralion: Szia! Amint látod, már nem igazán foglalkozom semennyire sem a bloggal. Sajnos időm sincs, kedvem ... (2011.06.07. 23:59) "Gyors" kritikák
  • chim: szervusz Eralion! kezdő oldalakkal is foglalkozol? mert örülnék, ha górcső alá vennéd az enyémet i... (2011.06.03. 17:40) "Gyors" kritikák
  • Eralion: Azért látom kommentben kaptál egy keveset. :P (2011.05.24. 12:18) Új bannercsere rendszer
  • Utolsó 20

Nem én írtam...

Pár bejegyzés, amit nem én írtam, ezért nem jelenítettem meg a főoldalon cikként, ám mégis helyet kapott a blogon (mert különösen fontosnak, vagy érdekesnek találom):
Mi is az a szerepjáték? - Aingus Og
Mi is az a szerepjáték? - Eversong

Hamvakból való feltámadás

2010.12.03. 13:31 | Eralion | Szólj hozzá!

Sziasztok!

Magánjellegű teendőim miatt sajnos az elmúlt időben nem nagyon tudtam foglalkozni a bloggal, de jelentem: visszatértem. Szerintem észrevettétek, hogy jó ideje nem érkezett egy új cikk sem, és már a kommentek is abbamaradtak. Most megpróbálnám feltámasztani az oldalt, hátha megyek vele valamire. :)

Egy cikket töröltem az oldalról, méghozzá a Kalandok Harca kritikát. Ezt azért tettem, mert az oldal már jó ideje elérhetetlen - legalábbis számomra. Így három kritika maradt az oldalon. Ezek mellé fogok most még néhányat írni - legalábbis megpróbálkozom vele -, illetve lehetséges, hogy egyik-másik kritikát újraírom, mert közben az oldal megváltozott. Az utóbbi nem biztos. :)

Nos, újra nekiállok az irogatásnak, remélem most több szabadidővel. Alapvetően fenntartom, hogy olyan oldalaknak írok kritikát, akik kérik, de ettől függetlenül lesz, hogy saját magamtól ragadok tollat (billentyűzetet), hogy megosszam veletek a gondolataimat. Jó olvasgatást. :)

Eralion

Címkék: csak úgy

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása