FRPG - Fórumos szerepjátékok

Minden a fórumos szerepjátékokkal kapcsolatban! Mi is az az FRPG, hogyan kell játszani, és miért jó? Tippek, trükkök, tanácsok FRPG oldalak adminisztrátorainak, és játékosainak egyaránt. Tanácsok mesélőknek, és egyéb fórumos szerepjátékot vezénylő felhasználóknak. Jelenleg létező fórumos szerepjátékok, kritikák, és bemutatók. A mai FRPG-kről alkotott vélemény, és az igazság velük kapcsolatban.

A célom ezzel a bloggal nem más, mintsem kis kikapcsolódást nyújtsak magamnak, és más szerepjátékos, vagy nem szerepjáték olvasómnak. Nem célom senkit sem feldühíteni, lehúzni, és nem célom semmit sem előtérbe helyezni, reklámozni. Egyszerűen élvezetből írok, és azt szeretném, ha élvezettel olvasnátok. Ha kritika, ha nem. Tehát a célom csak egy blog, semmi több... :)

FRPG oldalak

Egy FRPG oldal gyűjtemény, pár mondatos kritikával fűszerezve. Erősen szubjektív bejegyzések, csupán az én véleményemet tükrözik!

Jelenleg nincs kritika!

Nem tetszést kifejezni hozzászólás formájában lehet. Csak kulturált keretek betartása mellett! Az oldalakon nem ások mélyre, pár perc nézelődés után írom, amit írok. Csupán egy újonnan odatévedő első benyomást tükrözik.

Utolsó kommentek

  • Neolius: Akkor ennyit erről, hogy statisztikát akarok csinálni. Megoldottam elméletben a Naruto, Bleach öss... (2012.04.20. 19:43) "Gyors" kritikák
  • Neolius: De meglátszik az érteni és megértetni fogalom különbsége. ^^ Szerintem a Tisztelt Admin arra gon... (2012.04.20. 19:38) Tanácsok FRPG készítőknek
  • Eralion: Szia! Amint látod, már nem igazán foglalkozom semennyire sem a bloggal. Sajnos időm sincs, kedvem ... (2011.06.07. 23:59) "Gyors" kritikák
  • chim: szervusz Eralion! kezdő oldalakkal is foglalkozol? mert örülnék, ha górcső alá vennéd az enyémet i... (2011.06.03. 17:40) "Gyors" kritikák
  • Eralion: Azért látom kommentben kaptál egy keveset. :P (2011.05.24. 12:18) Új bannercsere rendszer
  • Utolsó 20

Nem én írtam...

Pár bejegyzés, amit nem én írtam, ezért nem jelenítettem meg a főoldalon cikként, ám mégis helyet kapott a blogon (mert különösen fontosnak, vagy érdekesnek találom):
Mi is az a szerepjáték? - Aingus Og
Mi is az a szerepjáték? - Eversong

"Gyors" kritikák

2011.04.02. 20:25 | Eralion | 8 komment

Sziasztok!

Mivel a régebbi kritikáknál volt panasz, hogy nem néztem eléggé körül, meg mivel időm sincsen körülnézni alaposan, és megírni egyben hosszabb szövegeket, arra gondoltam, hogy "gyors" kritikákat fogok mostantól írni. Csupán néhány mondat egy-egy oldalról, ami éppen szembe jött, és 10 pontot tud összeszedni egy-egy FRPG. Ebbe bele fog tartozni az oldal kinézete, a hozzászólások száma, napi átlagos hozzászólás, a játék kora, az aktív játékosok száma, illetve a szabályzat érthetősége, és a mindenféle leírás megléte. Szóval még egy kicsit szűkítem az eddigi szempontokat, meg általánosítok, és így fogok 10 pontban értékelni.

Nem titkolom, hogy az frpg.hu gyűjteményében eddig szereplő oldalak "újraértékelését" olvashatjátok majd itt, ugyanis 1-2 ottani ponttal nem vagyok kibékülve, és nem látom indokoltnak néhány helyen a dolgokat. Valahova túl sokat, valahova pedig túl keveset érzek, így megpróbálkozom én is ezzel. :)

Ezek a gyors kritikák arra jók, hogy az alkotók arról kapjanak egy képet, visszajelzést, hogy egy újonnal arra tévedő játékos hogy fogja látni az oldalt első körben. Nyilván, ha első ránézésre nem tetszik valakinek egy oldal, akkor nem fog mélyebben beleásni. Én azért az első ránézésnél picit jobban körülnézek, de alapvetően ezek a kis bejegyzések erre lesznek jók. Remélem meghozzák az eredményt. :)

Mi a véleményed az ötletről? Esetleg Te hogy látod az frpg.hu-n lévő értékeléseket - szerinted tükrözik a valóságot? Ne habozz, írd meg kommentben.

Címkék: kritika frpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Filio Mortale 2011.04.03. 15:22:52

Üdv!

Szubjektív első benyomásodat fogja tükrözni, de lelked rajta :) Azért készülj fel a hidegre és melegre amit kapni fogsz ismét :D Remélem nálad tovább fog tartani a puskapor mint boncolgató kollégáidnál :D ahol unott nyammogásba fulladt a nagy kritizálás

Eralion · http://frpg.blog.hu 2011.04.03. 19:06:07

Hideget-meleget már kaptam korábban is. Már párszor kifejtettem, hogy igen, szubjektív, és igen, ez csak a saját véleményemet tükrözi. Így nem fogok megrokkanni a "támadások" alatt, mert attól még a véleményem a véleményem. :)
És köszi. :)

DreamerX 2011.04.05. 17:22:00

Nos, az "unott nyammogásról" annyit, hogy ahol problémát jeleztem az oldallal kapcsolatban, ott vagy megszűnt a fórum utána, vagy jelentősen átalakult, vagy éppen most halódik.
És közben e-mailben meg MSN-en jönnek a helyeslések, és gratulációk. Csak éppen nyíltan ezen emberkék nem mernek írni. Van, aki konkrétan megmondta, hogy érintett oldal gazdáját, a szemétkedés főkolomposát személyesen ismeri, és nem mer szólni, mert attól tart a saját magánélete kerülne veszélybe, mert ott sem kímélnék.
Ez saját véleményem szerint undorító, de ez van.
A gyors kritikák jók, én csak üdvözölni tudok mindenféle kritikát, mert amíg nincs szorító tényező, az oldalak gazdái biztos nem fognak változtatni a módszereiken. Lehet, persze, hogy utána se, de legalább mi megtesszük a magunkét. :)

Filio Mortale 2011.04.10. 19:26:25

@DreamerX:

Csak röviden, hogy TE is megértsd :P Akinek nem inge nem öltözködik. Aki nem piszkos nem mosakszik :P

DreamerX 2011.04.10. 20:05:34

Azért elég sokan Rád ismertek abból, amit leírtam rólad. :) De nem gond, tudom, hogy Te nem veszed magadra.

chim 2011.06.03. 17:40:54

szervusz Eralion! kezdő oldalakkal is foglalkozol? mert örülnék, ha górcső alá vennéd az enyémet is. elérhetősége: tamarillo.proboards.com/index.cgi
teljesen friss, új, ropogós :)

Eralion · http://frpg.blog.hu 2011.06.07. 23:59:20

Szia!
Amint látod, már nem igazán foglalkozom semennyire sem a bloggal. Sajnos időm sincs, kedvem sincs, energiám sincs.

Neolius 2012.04.20. 19:43:26

Akkor ennyit erről, hogy statisztikát akarok csinálni. Megoldottam elméletben a Naruto, Bleach összehangolását és közös térbe helyezését.

kiváncsi lennék egyes oldalak tagja mit mondanának a kérdéseimre, gondoltam, hátha elérhetőségeket tudnál adni vagy hasonló. :) vagy akár besegíteni ^^ na mindegy :)
süti beállítások módosítása