FRPG - Fórumos szerepjátékok

Minden a fórumos szerepjátékokkal kapcsolatban! Mi is az az FRPG, hogyan kell játszani, és miért jó? Tippek, trükkök, tanácsok FRPG oldalak adminisztrátorainak, és játékosainak egyaránt. Tanácsok mesélőknek, és egyéb fórumos szerepjátékot vezénylő felhasználóknak. Jelenleg létező fórumos szerepjátékok, kritikák, és bemutatók. A mai FRPG-kről alkotott vélemény, és az igazság velük kapcsolatban.

A célom ezzel a bloggal nem más, mintsem kis kikapcsolódást nyújtsak magamnak, és más szerepjátékos, vagy nem szerepjáték olvasómnak. Nem célom senkit sem feldühíteni, lehúzni, és nem célom semmit sem előtérbe helyezni, reklámozni. Egyszerűen élvezetből írok, és azt szeretném, ha élvezettel olvasnátok. Ha kritika, ha nem. Tehát a célom csak egy blog, semmi több... :)

FRPG oldalak

Egy FRPG oldal gyűjtemény, pár mondatos kritikával fűszerezve. Erősen szubjektív bejegyzések, csupán az én véleményemet tükrözik!

Jelenleg nincs kritika!

Nem tetszést kifejezni hozzászólás formájában lehet. Csak kulturált keretek betartása mellett! Az oldalakon nem ások mélyre, pár perc nézelődés után írom, amit írok. Csupán egy újonnan odatévedő első benyomást tükrözik.

Utolsó kommentek

  • Neolius: Akkor ennyit erről, hogy statisztikát akarok csinálni. Megoldottam elméletben a Naruto, Bleach öss... (2012.04.20. 19:43) "Gyors" kritikák
  • Neolius: De meglátszik az érteni és megértetni fogalom különbsége. ^^ Szerintem a Tisztelt Admin arra gon... (2012.04.20. 19:38) Tanácsok FRPG készítőknek
  • Eralion: Szia! Amint látod, már nem igazán foglalkozom semennyire sem a bloggal. Sajnos időm sincs, kedvem ... (2011.06.07. 23:59) "Gyors" kritikák
  • chim: szervusz Eralion! kezdő oldalakkal is foglalkozol? mert örülnék, ha górcső alá vennéd az enyémet i... (2011.06.03. 17:40) "Gyors" kritikák
  • Eralion: Azért látom kommentben kaptál egy keveset. :P (2011.05.24. 12:18) Új bannercsere rendszer
  • Utolsó 20

Nem én írtam...

Pár bejegyzés, amit nem én írtam, ezért nem jelenítettem meg a főoldalon cikként, ám mégis helyet kapott a blogon (mert különösen fontosnak, vagy érdekesnek találom):
Mi is az a szerepjáték? - Aingus Og
Mi is az a szerepjáték? - Eversong

Ismerkedésem a szerepjátékkal

2010.07.21. 21:03 | Eralion | 1 komment

Sziasztok!

Szeretném első körben megosztani veletek, hogy ismerkedtem meg a szerepjátékkal, szerepjátékokkal.

Jelenleg 17 éves vagyok. Még 13 éves koromban böngésztem a világhálón és a Thrillion Kincsei nevű online szerepjátékba botlottam bele. Ki gondolta volna? Igazi, asztali szerepjátékban ez előtt, és máig sem vettem részt - nincs olyan társaság, akikkel össze tudnék ülni játszani sajnos.

A TK (gondolom mindenki ismeri, bemutatni nem kell)-n nem sok idő kellett, utánaolvastam hogy kell a fórumon játszani, milyen jelölések vannak. Gyorsan fejlesztettem a karakteremen, és alig 1 hónappal a regisztrációm után írtam is a fórumra. Mondanom sem kell, nem nagyon fogadtak be - ugyan az volt még akkor is, újaknak teljesíteniük kell, hogy egy kis hírnevet kapjanak, és egyáltalán IC-n szóba álljanak velük a "nagyok". Hát igen, itt volt a probléma, 13 évesen...

Hamar meg is untam a dolgot. Alig 20 hozzászólás, és majdnem egy hetes jelenlét után nem állt senki szóba velem. Ezért bepróbálkoztam valakinél, aki persze el is hajtott. Itt adtam fel a TK-n a fórumos próbálkozásaimat, és aztán nem sokkal később az egész játékot - ugyanis a sima karakterfejlesztés elég unalmas volt.

Aztán egy évig szüneteltettem a dolgot, holott akkor még nem is tudtam, hogy ez szerepjáték - vagyis tudtam, de valahogy még nem sikerült megemésztenem, hogy ez igen, én most szerepjátszom (hú, de jó szó).

A későbbiekben jött minden magától. Majdnem 15 éves koromban egyik FRPG oldalról a másikra lépkedtem, és mindenhol kipróbáltam magam. Volt ahol hónapokig játszottam, volt ahol egy hétig sem voltam aktív (ez az oldal minőségétől függött). Őszintén szólva, a TK semmi nem volt ebben az útban, leginkább a kisebb FRPG oldalak vonzottak a nagyon jó közösséggel. Hát igen, ilyen a kis oldal varázsa, még szerencse, hogy már akkor is voltak. :)

Most inkább nem írnám le, hogy milyen oldalakon voltam aktív (és a későbbiekben sem). A lényeg, hogy eddig életemben csak fórumos formában játszottam szerepjátékokkal - meg persze a szerepjátékoknak mondott számítógépes, karakterépítős játékokkal (nagy neveket nem tudok említeni, azok valahogy kimaradtak... még Diablozni sem Diabloztam életemben, se nem WoW-oztam, stb. Szóval ne várjatok túl sokat).

Ez szerintem bőven elég volt összefoglalónak így az elején. Ennél többet nem kell tudni rólam, személyem ködbe burkolódzik. Majd egyszer, talán...

Üdv:

Eralion

Címkék: rólam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LNR (Vala) · http://www.csillagkapu.szerepjatek.eu/ 2010.07.26. 14:23:43

Ez bemutatónak valóban jó, nem is kell leírni egyelőre milyen oldalakon vagy, bár kíváncsi volnék, de jó így is :) De szerintem, ha már ezt az elvet követted, kár volt megemlíteni pl. a TK-t. Igaz, ez csak egy apróság, mégis ez jutott eszembe.
süti beállítások módosítása